Packar!

Nu håller jag på och packar, har precis tagit mina grejer som jag köpte på ullared ur påsen.
Kan lägga upp bild senare på det jag köpte!
Är inte helt hundra på vad jag ska ha med mig, ska nog skriva en lista typ så jag inte glömmer något!
Va ju inte så taggad i början med att vi skulle åka, men nu verkar det tydligen som att typ halva kullavik ska till Sälen och där i närheten!
Så jag kommer nog träffa en hel del av kompisarna här hemma där!
Clara, Anna och Lovisa är dom jag vet just nu som ska dit, sen ska typ halva nathalies klass dit också så det blir nog många man träffar i backen som man känner igen.
Efter jag har packat ska jag ta lite glass, sätta på en film eller Elsas Värld och försöka somna.

Gör ett inlägg snart där jag berättar vad vi gjorde inatt och så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0