Melodifestivalen!

Har kollat på melodifestivalen med clara och nu är det ju då slut.
Tycker verkligen inte att han Torsten Flink skulle gått vidare till andra chansen utan Afrodite skulle fått den platsen istället!
Men Sean Banan, shit vad han skämmer ut oss..
HOPPAS att han inte går till final och vinner för då kommer Sverige skämma ut sig så sjukt mycket!
Äter iallafall glass nu, åt faktiskt massa frukt innan så det är ok med glass.
Vi tog lite bilder också som håller på och laddas över till datorn nu, kanske kommer upp lite bilder ikväll?
Annars kommer dom nog upp imon.
Saknar sommar såååååååå mycket nu, är typ depp för att det är så kallt ute!
Efter sportlovet så tycker jag det kan bli vår och varmt igen för då har jag åkt skidor för sista gången den här vintern.
Tänker seriöst skaffa ett hus i spanien eller florida eller nåt när jag blir äldre så att jag kan vara där på loven när jag är vuxen!
Eller så flyttar jag bara till Florida som Clara ska göra efter gymnasiet!
Förresten är det någon som är bra på att göra headers?
Länkar personen som tack som gör en header till mig!



Oj va gammal haha..

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Tack så hemskt mycket!

2012-02-04 @ 22:38:27
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: batts.blogg.se

du får gärna adda mig på bloglovin och länka mig om du diggar bloggen :)) puss

2012-02-04 @ 23:06:49
URL: http://batts.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hej!



Nu är jag tillbaka på MOOOLLYS igen, med nya och fräscha idéer så som LIVE CHATT!



Kika jätte gärna in och se vad du tycker :)

Önskar dig en fortsatt fin helg. KRAAAM

2012-02-04 @ 23:09:36
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0