Fuck engelska!

Är verkligen inte förbered för den muntliga engelska sammanfattningen!
Det är iförsej bara 10 minuter kvar av lektionen så jag kanske klarar mig, men jag kände att jag va tvungen att smyga ut en snabbis.
Hoppas jag får göra det efter lovet, skulle vara så sjukt gött!
Idag blir det plugg hela dan, har massa NO jag behöver plugga på och sen kanske jag ringer Clara.
Måste sticka till gymmet idag också, ska köra länge idag eftersom jag inte ansträngde mig jätte mycket igår.
Hände en jätte pinsam grej idag på NO:n precis innan provet, men jag tar det sen.
För nu måste jag springa in till lektionen så att dom inte börjar undra vart jag har tatt vägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0