Dygna på tonår!

Först när jag kom dit så kollade vi på Farsan, har redan sett den typ 7 gånger så jag kollade inte jätte mycket utan höll mest på med mobilen.
Nästa film kommer jag inte ihåg, kom bara ihåg att jag och mathilda skrattade sjukt mycket!
Sen va det en liten andakt där uppe medan resten av ledarna gjorde iordning tacos, klockan var ungefär 11 då och vi åt vid halv 12 typ.
Medan vi åt satte dom på Sagan om Ringen men den va så tråkig så jag bestämde mig för att försöka sova lite.
Först blev jag väckt några gånger av att jag hör nån säga till Wilma att måla på mig med hennes läppstift så då sätter jag mig upp.
Sen blev jag väckt av att Simon säger till mig att om jag somnar så tänker dom daima mig, men jag brydde mig inte så mycket utan försökte sova!
Då blir ja väckt av att Samuel daimar mig och lite senare av att Matteus daimar mig och ger mig världens käftsmäll för att jag skulle vakna så att jag kände stanken, hade rätt så ont på kinden resten av kvällen.
Sen råkade dom göra sönder en kudde som innehåller något slags dun eller nåt så han tar det och häller över mig och typ gnuggar in det i mitt hår, tog jätte lång tid att få ut allt!
Och imellan dom gångerna så hade dom målat mitt ansikte med läppsitft ett antal gånger och jag hade inte fått bort allt när jag åkte till Ullared så jag fick gå som värsta emot med luva och håret framför ansiktet och springa in till första omklädningrum och ta bort det!

Dom gjorde säkert massa mer som jag inte märkte eller kom ihåg, men ah det va min natt det!
Sen vid halv 5 så stack alla hem och då fick jag följa med wilma hem och sova där för min mamma skulle inte komma förrän klockan 9.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0