We are the winners, we are the best!

Tjoosan! Har sience nu och jag, klara, Clara och john jag precis gått till signalen och kyrkan för vi skulle snacka mer några där. För vi håller på med ett projekt till Volvo Adventure som ska handla om att signalen skulle kunna skänka mat som har gått ut till nån hjälporganisation i närheten som kan hämta upp maten! Asså vår ide är hur grym som helst! Tror seriöst att vi kommer vinna hela tävlingen, eller jag hoppas iallafall! För affären sparar bara pengar på att skänka maten så alla vinner på det, men först måste vi hitta en organisation som kan hämta maten. Iallafall idag ska jag på spinning med klara vid typ halv 6. Ska kanske på spinning imon också för Clara kanske ska med då. Slutar halv 2 idag, as gött! Är väldigt trött idag för jag satt och chattade med en jävligt envis liten person som hade tråkigt och ville chatta.. Men aja de gjorde inte så mycket! Bloggar senare, sees! //Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0