TV

Hejhej!
Har inte kunnat blogga idag för jag hade som vanligt rätt så bråttom i morse och så har jag pluggat varje rast, för vi hade 3 läxor och ett prov idag så det har vart mycket pluggande.
Tror inte jag gymmar idag, måste vila nu och så sa pappa att jag har överansträngt benen så jag måste vila idag.
Gjorde NO läxan för 7 veckor framöver igår hos klara, haha pluggis!
Fast det var inte överdrivet mycket men jag och klara är dom enda som har gjort deet stolt!
Så sjukt segt att sluta halv 4, men aja tur att jag inte ska göra det imon.
Imon är det ju fredag så himla skönt!
Och på lördag är det match på donsö, hoppas vi vinner!
Bloggar snart, sees!



//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0