Tarrd

Riktiga roy^^ om Kungsbacka!:
okej förlåt för det jag skrev, men du är ju så ful så var tvungen! och du skryter ju alltid om att du är så rik så varför handla rea saker?
Jag vet att detta inte är du roy för din riktiga IP adress och den IP adressen som kommentaren ovanför har är olika.
Vill bara säga till dig som kommenterade detta att jag vet vem du är egentligen och jag skulle vilja att du slutade låtsas va roy på alla dina kommentarer.
Det är jävligt omoget, om du vill skriva nåt så skriv de under ditt egna namn.
//Alle

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAAHA! den som försöker vara roy är så jävla fail! <3

2011-09-08 @ 12:30:30
URL: http://lizzabacckman.blogg.se/
Postat av: Elin

Vem vare egentligen då? :))

2011-09-08 @ 14:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0