Rutii!

Yoo!
Nu är jag hos Lisa med mathilda och gör iordning oss.
För typ nån timma sen så hade vi typ inget och göra så då tänkte vi att vi skulle laga mathildas flakmoppe.
Det va kedjan som hade gått av så jag fick trä igenom den igen och de tog typ en halvtimma.
Sen när vi skulle testa att få igång den så gick kedjan av igen för vi hade glömt att sätta på en sista grej...
Fan va rage jag fick då asså, men aja de va bara att göra samma sak igen!
Och sen så fick vi äntligen fixat de, herregud va glad jag va då!
Hade hållt på och mekat i lite mer än en timma så de va väldigt skönt att den blev lagat.
Snart ska vi cykla till Rut, tror vi går om typ en kvart.
Bloggar när jag kommer hem, sees!



//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0