Nyvaken!

Tjaa! Vaknade typ precis, har sovit hos Wilma inatt igen för mamma och pappa skulle till några så då kunde dom inte hämta mig men då fick jag sova hos wilma! Igår va vi för trötta för att gå ut, så vi kollade på Simpsons med Mathilda och Siri hela kvällen. Eller ah vid typ 10 så gick dom hem och då var vi så trötta att vi gick och la oss. Sov inte speciellt mycket igår så det va skönt att få lägga sig tidigt. Idag ska jag slappa och påvägen hem ska jag kolla lite snabbt på monki i Frölunda torg och se vad som finns. Sen ska jag köpa en b&j och massa frysta bär och sitta vid datan och tv resten av dan! Tror jag drar iväg till gymmet också en snabbis senare under kvällen. Just nu sover Wilma, och hon sa vääldigt tydligt till mig igår att jag VERKLIGEN inte fick väcka henne så det är bara att vänta.. Aja bloggar lite senare, sees! //Alle

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det <3

Hej hej, hoppas att allt är bra? =)



Har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Bland annat smycken för 250kr, inredning, Personlig almanacka m.m! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen eller direkt här http://yarp.blogg.se/category/tavlingar.html .



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt,



Kram Nathalié

2011-09-25 @ 11:01:37
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0