In loove

Yooo!
Har gjort engelska läxa nu, har bara spanska kvar att läsa igenom.
Det tog rätt så lång tid för jag blev lite sugen på B&J så jag smakade lite av nathalies.
Sen så hade jag datan på för att kunna lyssna på musik och då fick jag massa händelser på facebook så ah, då fastnade jag där ett tag.
Sitter fortfarande i träningskläder från idrotten, har inte orkat byta om.
Ska fixa gymkort idag med mamma innan basketen, ääntligen!
Måste få fixat betalkort också, pallar inte ha kontanter.
Haha är typ käär i appen Instagram på min iphone!
Peeace out!



//Alle

Kommentarer
Postat av: Anonym

tog ni några bilder när du meckade med moppen? kan du lägga ut dom isånnafall

2011-09-12 @ 18:52:25
Postat av: Lisa

Är du kär? <3

2011-09-12 @ 20:28:20
URL: http://lizzabacckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0