I'm a slave for you

Haajj!
Pappa tvingade mig att hänga med till Varberg för de skulle va en "familjegrej".
Kommer typ va sur hela tiden för egentligen skulle jag va med Filippa en snabbis men de gick ju inte.
Får hoppas på att jag hinner hem till 4 så att jag kan va med Clara, men de tror jag.
Är så sjukt trött nu, så egentligen skulle jag behöva vila hela dan och plugga lite men de fattar inte mina föräldrar! Bara för att nathalie har slappat hela helgen och är utvilad o orkar åka iväg så tror dom att jag också e de..
Aja kommer ligga och sova hela tiden, och kanske åka och shoppa.
Får se om jag orkar!
Iallafall ville bara säga de att jag är påväg till Varberg nu, bloggar när vi är framme.
Sees!
//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0