Förlåt!

Tjaa! Asså förlåt för att jag inte bloggade så mycket igår men efter att jag kom hem från gymmet så åt jag mat och pluggade lite så jag hann inte blogga.. För jag skulle lägga mig tidigt, sen imorse så funkade inte nätverket och jag kunde inte blogga för jag har inte täckning i mitt hus, men ah jag ska försöka blogga lite bättre idag för jag ska va med Filippa hos henne efter skolan! Carro och nån som heter Frida kanske också skulle va med, så det blir nog kul. Imon ska Filippa sova hos mig för jag orkar inte gå på scouthajken för det va nån kille i malevik typ som skulle ha fest så då ska vi dit istället. Men på lördag så ska jag ju till Augusta och Beda på fest för dom har fyllt år, så jag orkar inte va på Donsö hela den här helgen. Känner att jag har börjat gilla mer och mer att va hemma på helgerna, fast jag tycker fortfarande att de är jätte kul på Donsö och i fiskebäck! Bloggar sen, sees! /Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0