Fan va bra vi e!

Hoola!
Är hos mathilda nu och vi har precis kommit hem efter att ha spelat fotbollsmatch!
De är min första match på 2,5 år och vi vann med 3-0!
Så sjuukt grymma va vi, fast de beror ju på att jag va me.
Haha nä jag bara skojja, men det va riktigt roligt!
Inatt ska jag sova hos mathilda med henne, beda och lisa!
Några killar kanske skulle sova här också, vi får se.
Snart ska vi ut, vi väntar bara på att Lisa ska komma sen sticker vi.
Egentligen skulle vi tatt flackmoppen men mathildas pappa orkar inte laga den så vi ska ta golfbilen istället.
Alla 97or är ju på konfahajk men vi kommer ha kul ändå!
Statistiken har verkligen vart på topp denna veckan, så himla kul att se!
Ska försöka blogga ofta så att ni får nåt att läsa.
Bloggar när vi kommer hem eller när vi är hos nån.
Seees!
//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0