Dålig uppdatering..

Heejj!
Förlåt för den dåliga uppdateringen men igår så var jag tvungen att plugga för pappa tyckte tydligen inte att det räckte med en halvtimmas plugg..
Men aja och sen i morse hade jag as bråttom och varje rast har jag inte hunnit!
Iallafall så har jag haft på mig min lila mysdress halva dan, för på siencen skulle jag,klara,clara och john till signalen igen och snacka med han som ägde det.
Så började clara skvätta vatten på mig från nån vattenpöl så skvätte jag tillbaka och så råkade hon skvätta på dom andra och så blev det krig!
Haha mina vita byxor var heelt blöta och lite skitiga för jag kutade allt jag hade, eller så snabbt man kan i gummistövlar så då skvätte det upp på byxorna!
Så jag och klara stack hem till mig på lunchrasten och bytte om o gjorde pankakor med grädde och sylt, muums!
Nu sitter vi hos klara och pluggar, ska börja med NOn nu.
Bloggar lite senare, sees!



//Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0