Bussy

Yoo!
Orkade inte blogga igår när jag kom hem för jag va så trött att jag hade ont i ögonen.
Iallafall igår var jag,filippa,emmy,anna och felicia hemma hos felicia hela kvällen.
Sen vid typ 10 så kom killarna.
När vi kom hem så jag jag och filippa så sjukt trötta, så vi gick och la oss direkt.
Idag så ska jag till donsö för beda och augusta ska ha fest, det kommer bli kul!
Ska åka ut vid halv 4 och vara med Lisa innan festen så jag ska snart börja packa.
Juste kom hem från hamnloppet för typ en timma sen, jag var där med Felicia för hon skulle typ ta lite bilder och sånt för hennes föräldrar ville det.
Men sen blev det så kallt så jag ringde mamma och bad henne hämta mig.
Ska börja packa nu och bestämma vad jag ska ha på mig ikväll, bloggar senare. Seees!



//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0