Basketbaaall

Haaajj!
Ska sticka till basketen om en halvtimma tror jag.
Är inte speciellt sugen på att träna basket eller cykla ner.
Känner mig så sjukt trött och jag hade hellre velat sticka ut och springa eller nåt
Får se om jag går ner till basketen, känner att jag verkligen har tröttnat på de.
I början så va de as kul men efter 1,5 år så blir de rätt trist..
Haha jag tröttnar väldigt lätt på olika sporter och instrument, fast det enda som jag har hållt på med länge är ridning och gymnastik.
Fast gymnastik har jag slutat i nu, men jag gick i de från när jag va 5 år till 12 så de va rätt så länge, och så har jag hållt på med ridning i 5 år nu!
Eller det sista året i gymnastik så var vår grupp en cheerliding grupp för vi bytte till de, men jag fick alltid vara nåt som hette 'Safety' och det är en person som står framför hela bygget och ska ta emot Toppen om den person trillar framåt!
Och de va inte så kul så jag tröttna efter ett år.
Så jag har testat de mesta eftersom att jag har hållt på med minst 2 sporter ända sen jag var 6 år, fast handboll och ishockey har jag inte testat.
Kanske ska göra de, vem vet haha!
Bloggar snart igeen!



//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0