Back home again

Heeejj! Sitter på båten nu påväg hem. Förut stack jag till kilen med jonis och träffade Hugo, Ludwig, Emil och axel och vi kollade på småkillarnas match, ingen aning hur gamla dom va tror typ 00or. Efter matchen stack typ alla hem så då ringde jag Lisa så stack jag, Lisa och jonis till rampen med Albert och hans lillasyster Britta. Sen stack jag hem till Lisa och vi tänkte cykla över till styrsö till Tyra men så börjar det såklart spöregna så det blev inget med de! Sen dess har jag vart hos Lisa och kollat på Patrik 1,5. Den va faktiskt as bra! Iallafall så ska det bli lite skönt att komma hem, fast på tisdag åker jag tillbaka för då är det fotbollsträning! När jag kommer så ska jag byta om till lila Juicy dress och kolla på tv med ett glas smoothie. Haha egentligen brukar man ju dricka varm oboy men jag ska försöka bli lite nyttigare och börja gymma mycket mer! Bloggar när jag är hemma, sees! //Alle

Kommentarer
Postat av: Anonym

De är 00:or.

2011-09-18 @ 20:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0