At klantrups

Tjoo bree!
Sitter fortfarande och pluggar med klara, har gjort no läxan för TRE veckor framöver! Suck on that bitches!
Så nu chillar vi lite, eller klara gör klart det sista i no:n.
Vi har inte hunnit äta mellis än så det ska vi göra nu.
Juste jag och klara skulle gymma idag så tänkte vi testa på nåt nytt och så såg vi något som hette kettlebell som verkade roligt så vi bokade det.
Sen sökte klara upp det på google så visade det sig att det är för biffiga vuxna med mycket erfarenhet av tygnder!
Seriöst fick verkligen paniik! Det är typ en stor rund grej som väger as mycket som man ska lyfta och jag vettefan vad mer man ska göra!
Efter ikväll så kommer jag antingen vara död eller ligga i koma, får hoppas på det sista.
Aja ska försöka tagga så gott det går, nästa gång blir det iallafall Zumba som jag vet att klara hatar hihi.
Bloggar sen sees!




//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0