Duktig cheey

Idag har jag vart så duktig så!
Först va jag med Filippa idag och vi pluggade lite NO och gjorde försökte börja på SO skiten men det gick la sådär, vi ska plugga imon också till typ 5 så vi kommer ikapp.
Haha och juste idag på matte lektionen så sitter jag alltid bredvid klara och när vår lärare hade lovat att hjälpa mig först så hjälpte hon klara istället så jag hämnades lite på klara och låste hennes mobil i 1 minut.
Sen låste jag den i 5 minuter och då går klara in i grupprummet och sätter sig där så då visar jag Ludvig vad jag håller på med och sen låser jag den i en kvart.
Och när det är typ 3 minuter kvar så tar jag ut klara för att uppehålla henne så att Ludvig kan gå in och låsa mobilen i en timma.
Men sen när jag går in i klassrummet 5 minuter senare så ser jag att Felicia har klaras mobil för hon skulle kolla på ett sms, och då hade ju hon såklart råkat slå in fel kod och låste den i en timma!
Hahaha omg va mycket jag skrattade!
Felicia va nog den sista personen som jag trodde skulle låsa klaras mobil i en timma!
Haha så klara blev pistoff på mig och Ludvig med det va de värt, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0