Steker i solen

Tjeenare!
Nu är jag på nån holme en liten bit ifrån Hållö! Har vart här i några timmar nu och lyssnat på musik och solat.
De tog typ 1 timma att hitta ett ställe att lägga sig på för det blåser så mycket nu så båten driver jätte mycket när man ska lägga till och så har vi med oss Diesel så vi va tvungna att hitta ett bra ställe där han kunde hoppa i land på.
Ikväll så kanske Elins familj kommer hit på kvällen eller så ska Elin kanske sova hos mig! :)) Ikväll så kommer ju Veronica Maggio också hit så då ska vi gå och kolla på henne ikväll!
Juste igår på Smögenbryggan så köpte jag en t-shirt på Pondus så jag kan ta en bild på den och lägga ut sen när jag kommer hem.
Ska fortsätta steka och försöka bli lite brun, och jag har lovat mig själv att försöka att inte äta nåt sött på typ 2 veckor så vi får se hur länge de håller.. Bloggar när jag är hemma! Seees :)
//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0