Night gueest

Tjaa!
Är hos Amanda nu och ska sova här med Nathalie.
Idag så stack vi ut på holmarna väldigt tidigt och va med en kollega till pappa och hans familj. Sen vid typ 5 så åkte vi hem för vi skulle till våra kompisar på middag klockan 7 men så funkade såklart inte nätverket så jag kunde inte blogga!
Men sen så åkte vi till rösholmen där våra kompisar bor och åt räckor! Sen åkte vi in till skeppet och köpte godis och hyrde en film på pressbyrån. Tror den hette Morning Glory, den var iallafall jätte bra! Känns som om vi hyr filmer hela tiden typ haha, men ah så är det här.
Men när Amanda släppte av mig för att jag skulle springa upp till huset och hämta badkläder så påvägen tillbaka så va det några berusade 18åringar typ som stod vid ingången till deras hus och en av killarna ropade Daniel selin är singel om du undrar, så sjukt pinsamt! Och så ropade dom massa annat men jag lyssnade inte så noga för jag koncentrerade mig på att hålla på med mobilen och gå rakt fram typ.
Så himla äckligt att stöta på nån som är typ 4-5 år yngre, perversa idioter!
Aja ska gå och lägga mig nu, men jag hoppas att jag inte träffar dom imon. Natti natti!
//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0