Lilla lady

Hejjheej!
Sitter på sista bussen nu, sjukt skönt. Gillar verkligen inte att åka buss långt så de är gött att det snart är över. Den här helgen va den roligaste helgen på Donsö på länge! Så det va helt klart värt att åka dit.
Nu är det helt knöckat i bussen och hela gången är full med människor och det är verkligen precis så att alla får plats.
Som tur va så är det sjukt bra luftkonditionering här och jag va den första som gick på bussen så jag har en bra plats.
Imon så kommer Filippa eller Clara hit så det ska bli kul! Och på fredag är de hamnfest, läängtar verkligen! :):):))
Tror att jag ska sluta hålla på med mobilen sä att jag inte börjar må illa den sista timmen men jag bloggar när jag är framme. Heejdå!
// Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0