Muums!

Kom hem från ett tag sen från skolan nu, gick i min mörkblåa juicy dress heela dan för jag hade lust för det!
Så himla skönt va det, men det va ju näst sista dan i skolan så det gör inte nåt att man har på sig myskläder i skolan då!
Heeeeeeeelt sjukt att jag slutar halv 12 imon och sen är den JULLOV!!
Och på lördag är det julafton som vi ska fira här i vårt hus, iiih vad jag längtar!
Har inte planerat vad jag ska göra imon, men på torsdag ska jag iallafall handla julklappar med filippa!
Har inte handlat en enda julklapp haha!
Men hallå nu när jag väl har en tävling på bloggen så anmäler ni er inte?!
Om ni inte har en iphone så kan ni väl sälja den eller ge bort den i julklapp eller?
Blir lite besviken faktiskt, trodde att fler skulle vilja anmäla sig eftersom att jag har fått så många fler läsare..
Aja ville bara slänga in ett inlägg, ska fortsätta jobba nu!
Juste, vad tyckte ni om min nya header?
Lite sent kanske att ha en julheader men jag tycker den va gullig!

Kommentarer
Postat av: Sandriiiee

Heeeeeeeeeeeeeeej Duuu !

nu är Dagens julblogg utsedd så kika in och se om de är du som vann ;D

http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/dagens-julblogg-2.html#comment

Snart är det den 23 !! & då är det sista gången man kan anmäla sig :) För den 24de kommer storvinnarn att utses ;D & det kanske blir du??

2011-12-20 @ 20:11:59
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0