Fi[ipp@$ p[@c€

Haha vet inte om ni fattar vad det står på rubriken men det står iallafall Filippas place!
Har haft i min bleknings skena i typ 2 timmar och 40 minuter så det är ett tag kvar.
Blir så irriterad på den för jag känner den med tungan så jag vill bara bita sönder den.
Och förut såg jag att Filippa hade lussebullar hemma och ingen i hennes familj gillar det, men jag kunde inte ta en för jag får inte äta när jag har den här i munnen så det blev jag väldigt sur för.
Aja ikväll kanske jag sticker till gymmet för det tror jag jag behöver eftersom jag ska vara upptagen hela helgen nästan så kanske det är bra att gymma på vardagarna och ha kul på helgerna.
Men jag får se hur det blir med det!


Kommentarer
Postat av: sara

Vad är de för bleknings skena? Vad gör den?

2011-12-14 @ 21:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0