Donsö!

Nu sitter jag på båten påväg till Donsö, va väldigt längesen jag var där så det ska bli kul att träffa alla goa människor!
Har saknat de flesta där ute, men jag har haft så mycket med plugg och sånt så jag har bara hunnit vara med mina kompisar i Kullavik.
Får försöka bestämma något med några på jullovet, men alla på Donsö, styrsö och i fiskebäck träffar jag ju på nyårslägret vilket är bra!
Ska på luciatåg efter släktkalaset och efter det är de Nobelfest för oss som ska med på nyårslägret.
Förra året var det jätte roligt, alla höll på och skickade massa roliga falska telegram som dom läste upp och jag kommer ihåg att jag skrattade heela kvällen!
Så det ser jag fram emot, men jag ska försöka blogga under luciatåget eller släktkalaset så att ni har nåt att läsa.


Kommentarer
Postat av: Ida

Länkbyte? C:

2011-12-10 @ 18:29:29
URL: http://ifaj.blogg.se/
Postat av: Linda ♥

fin bild:D

2011-12-10 @ 19:37:31
URL: http://lindalinnros.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0