Trötti

Tjeena! Är huur trött som helst nu! Kunde inte sova igår kväll så vid halv 2 så började jag hålla på med mobilen och smsade lite och sen vid 20 över 2 så gick jag och la mig igen så jag somnade la vid typ 20 i 3? Så vaknade jag kl 8 för att de va så ljust, men vi ska iväg och klippa oss kl 10 så jag kommer nog somna när hon klipper mig. Som ni kanske märkt så har jag ändrat mig design fast jag måste bara få reda på hur man ändrar färg på överskriften för den ska vara svart! Och nu när jag vet hur man ändrar design så kommer jag nog byta rätt så ofta. Är så fucking trött att de känns som att jag kommer däckad när som helst! Aja ska försöka sova en liten stund men jag bloggar när jag kommer hem från klippningen. Byyebye! //Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0