Kul.

Heejj!
Blev precis nerkörd till mitt rum av pappa för att jag satt och hostade och han vill inte bli sjuk för att han ska till Kina på lördag. Egoistiska gubbe.
Så nu sitter jag här i mitt iskalla rum och försöker att inte frysa, går ju sådär.
Om jag blir mer sjuk så är det hans fel!
Aja jag har faktiskt goda nyheter också, idag så har jag haft 100 läsare än så länge!
Så himla roligt att se, brukar ju bara ha typ 40-60 läsare annars så det är jätte kul!
Ska äta bakpotatis och kött idag muums. Så himla sugen på bakpotatis!
Juste det va nån som frågade om jag kunde lägga ut bilder på mina rum och jag kan försöka fixa det lite senare ikväll eller i morgon.
Ska nog vila en liten stund nu, peace out!



//Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0