Oj hahah

Ser att min header inte är den snyggaste, ska fixa den imon haha! Datorn dampar sönder för jag använder min mobils närverk så jag väntar tills avsnittet har laddat klart innan jag ser på det. Imon vet jag inte hur planerna blir, om de blir fint väder åker vi antagligen och badar och sen sätter i båten och om de blir dåligt väder slappar vi väl bara och träffar familjen Arrfors senare på kvällen! Får åka till smögen bryggan också senare i veckan och shoppa lite, va bara där och kollade en snabbis igår med mina kusiner men jag va inte på humör för att köpa något. Här är de iallafall liv hela nätterna, fan va jobbigt de är att sova på helgerna när de är fyllegubbar som går runt och skriker. Nä nu märker jag att jag är trött så jag ska inte skriva mer, ha de! Saknar gothia, fyfan vilken rolig vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0