Daaamp

Internetet har laggat ända sen igår kväll så jag har inte kunnat uppdatera, har gjort typ 5 inlägg som inte har kommit upp. Men jag kan i vilket fall inte ladda upp bilder så jag hoppas de går med bara text! Igår va jag med Nathalie och Amanda hela eftermiddagen och kvällen, vi spelade kort och sen gick vi ner och köpte lite gott och åkte över till rösholmen där hon har sitt sommarställe och kollade på föräldrafällan. Nu idag har jag kollat på gossip girl, äntligen klar med första säsongen! Är så sjukt trött i huvudet nu så jag ska nog ta något att äta och sätta mig utomhus även om vädret inte är de bästa! Hemma verkar de vara bra väder så de är lite segt, men aja! Ikväll ska jag nog slappa eller vara med Amanda, får se vad jag orkar. Har vart igång hela sommarlovet och inte riktigt hunnit ha lov än och slappa, så nu när jag är här och tar de lugnt är jag rätt trött! Hoppas ni får en bra dag så uppdaterar jag senare, förhoppningsvis har jag väl bättre internet då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0