Vesta

Sitter på vestan hem nu, köpte en Loka som jag sitter och dricker.
I morse så vaknade jag halv 10 av att Elins katt håller på och nosar mig i ansiktet haha!
Sen gick jag upp och åt frukost med Elins mamma och syster, för Elin skulle va med i dramat på söndags skolan så hon va tvungen att gå upp halv 8.
Sen vid 11 gick jag ner till kyrkan och va på mötet med Elin, har bara 4 gudstjänster kvar att gå på wheeey!
Nä men de va ett rätt så känslosamt möte idag kände jag, men lite halv tråkigt.
Nu ska jag iallafall hem och plugga hela SO hela dan, men jag kommer blogga lite också i smyg.
Har haft en jätte mysig helg, hade jätte kul igår!
Längtar tills nyårslägret iår, det kommer bli skit kul!
Ska njuta av skärgårdens fina natur nu haha, som om jag aldrig har sett den innan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0