Nu kör vi!

Nu kör jag igång på riktigt med bloggen igen, känner att jag verkligen saknar att blogga och berätta vad jag har gjort!
Så imon börjar jag på riktigt!
Kom iallafall hem för typ 40 minuter sen från gymmet, va där med Clara H och vi träffade Emmy och Ida så vi gymmade lite med dom.
Sen träffade vi lite andra folk där också!
Vi va där typ halv 8 så vi gymmade typ 1,5 timma, duktigt!
Imon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, eftersom vi slutar 15.40 ska jag nog hem och plugga och sen sticker jag till gymmet med nån.
Asså ååh nu vill jag bara ha moppe, det är redan 2 som har fått moppe och snart fyller fler 15 så då får dom också moppe!
Själv får man vänta typ 8-9 månader för jag ska göra moppekursen efter sommarlovet för jag hinner inte innan lovet eller under lovet.
Och hoppas att jag inte får omprov, för då kommer jag få vänta ännu längre!
Men jag kanske kör innan får se, pappa ska ju köpa min moppe typ nästa eller näst nästa vecka av hans jobbarkompis.
Så jag kommer nog inte klara att hålla mig tills i september!
Nu ligger jag i sängen och ska snart sova, ska bara kolla lite bloggar och Instagram sen lägger jag mig!
Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0