Mumsfillibabba

Nu orkar jag inte plugga mer så jag gick och tog resten av kladdkakan, grädde och lite hallon!
Gick faktiskt och hämtade kameran för att ta bild på det för det såg så fint ut!
Vid halv 6 är Elins båt vid saltholmen så då ska jag antingen ta bussen och möta upp henne där, eller så skjutsar pappa mig.
Hon ska iallafall sova hos mig, det va typ 2-3 år sen hon sov här senast!
Det ska bli mysigt, sen imon ska jag åka ut och sova hos henne för då är det lägereko!

Är så sjukt sugen på att beställa hem massa sommarkläder, men det är ju alldeles fö tidigt för det för januari är ju inte ens slut än..
Blir så irriterad när alla affärer har börjat sälja vårkläder nu?
Man vill ju ha varma, stickade tröjor nu, inte tunna blusar och linnen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

reklamberoende?

2012-01-27 @ 22:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0