Tekniken kan ta sig i röven

Asså åååh va irriterad jag blir!
När jag kommer hem och sätter på datorn märker jag att internetet inte funkar, så jag testar med mobilen men där funkar det inte heller.
Så jag har hållt på ett tag och letat efter internetdelning på mobilen så att jag kan blogga från datorn med mobilens nätverk, fast problemet är att det är jäävligt segt men det får duga så länge.
Nu är jag iallafall äntligen hemma, hatar att åka bil så långt utan att ha ätit ett åksjuke tuggummi!
Ikväll ska jag vara med en kompiis, fast först ska jag äta och packa upp.
Behöver ju som tur var inte göra världens längsta inlägg om vad jag har gjort den här veckan för ni har ju fått följa allt genom mina mobilinlägg!
Juste till alla er som gillar läkerol, har hittat världens goaste smak som heter Acerola!
Så sjuukt god, sitter och äter upp resten av mitt paket nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0