Restaurant

Nu har Matildas pappa precis kommit och hämtat hennes lillasyster hos oss haha.
De va så att först åkte jag med mamma till lunch typ innan jag mötte Mathilda och Lisa och dom.
Sen åkte jag med Mathilda, hennes syrra Amanda och Elias och när vi åkte sista backen kom vi ifrån varandra lite så Mathilda och Elias åkte hem.
Men sen skulle Amanda också åka hem men vi visste inte vart vi skulle så hennes pappa ringde och frågade vart vi va och så bestämde vi att Amanda skulle hänga med mig hem och så skulle dom hämta henne här!
Så vi satt där i 20 minuter kanske och väntade på hennes pappa för hon ville inte gå in haha!
Men ah det va inte så farligt!
Nu ska jag iallafall duscha och göra mig iordning för vi ska till resturangen om en timma där vi har bokat bord.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0