Nyduschad och tiptop!

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och har bytt om till pyjamas och smörjt in mig!
Har också vart så duktig att jag har pluggat lite när jag kom hem från Clara och så har jag packat upp alla väskor, städat rummet och städat upp bland alla mina tröjor och alla mina träningskläder, plus att jag har packat gympapåsen!
Älskar att göra iordning allt dan innan skolan börjar efter ett lov!
Sen när skolan väl har kommit igång så har jag varken någon ork eller lust att städa och packa upp väskor.
Internetet har fortfarande inte kommit igång så jag får blogga från mobilen med min piss dåliga täckning.
Jag som hade tänkt att göra massa roliga inlägg och fixa lite tävlingar och sånt idag eftersom att jag knappt har några läxor nu och kan lägga mer tid på bloggen!
Men aja det får väl vänta..
Tänker iallafall fixa en del roliga inlägg när internetet kommer tillbaka, pappa skulle lämna in den imon på Telia så imon eller på tisdag har jag internet.
Får väl bo hos Lovisa på vardagarna haha så att jag får nåt internet!
Nä men detta blir nog sista inlägget, hörs imon godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0