Morsning!

Vaknade för inte så länge sen och har gjort mig iordning.
Är nästan helt klar fast jag ska bara vänta på att nathalie ska gå ut ur sitt rum så att jag ska sno en tröja av henne hihi.
Idag vet jag iallafall att jag ska vara med clara, men hon slutar lite senare än mig så jag ska hem och plugga en snabbis och sen städa rummet för typ halva garderoben ligger utslängd i hela rummet..
Målade förresten naglarna igår, brukar inte göra det så ofta men jag kände för det så det fick bli mörkgrå!
Valde mellan mörkgrå och orange för det va dom ända färgerna jag hade här nere, och orange är lite för somrigt så det fick bli grå.
Nu har nog nathalie gått upp och ska äta frukost sånu går jag och snor hennes tröja hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0