Lyktan!

Nu sitter jag i Lyktan och ska äta lunch, beställde gulasch soppa och kladdkaka till efterrätt.
Det bästa som finns är att äta gulasch soppa i backen i en toppstuga!
Mina pjäxor va jätte dåliga och när jag åkte fick jag hur ont i knäna och vaderna som helst och jag kunde inte åka snabbt heller för dom kändes så konstiga!
Så vi gick in till stadium och hyrde ett par istället och lämnade dom där för dan.
Men dom som jag har nu som jag har hyrt är verkligen jätte bra!
Vi har inte åkt jätte mycket än så länge pga att vi kom ut sent, va tvungna att köpa liftkort, jag va tvungen att vila typ 3 gånger i varje backe för att jag hade så ont och så va vi och hyrde nya pjäxor.
Men efter lunchen när vi har kommit ner så ska jag nog ringa Clara och kolla vart hon är!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0