Jag dör!!

Asså detta va absolut det jobbigaste jag har gjort i kanske hela mitt liv!!
Och det hjälpte inte direkt att jag hade för korta skidor och var förkyld.
Är röd i exakt hela ansiktet, brukar bara bli röd på kinderna och lite på hakan, men nu är jag verkligen röd överallt!
Asså jag är verkligen tveksam om jag klarar att åka slalom senare ikväll, tror att nästan en mil längdåkning får räcka.
Men vem vet jag kanske är utvilad om 1,5 timma?
Aja detta är ju iallafall en väldigt bra tränings metod för man tränar ju verkligen hela kroppen, så om ni vill komma i form under vintern och inte vill vara inomhus så ska ni helt klart åka typ en halv mil längdåkning!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0