Hatar dig.

Nu ska jag iallafall berätta vad som hände på No:n precis innan vi skulle ha provet.
Han hade sagt massa saker för att försöka göra oss mindre nervösa och precis innan vi skulle få ut proven så frågar han om jag är där.
Då sa jag ja och så sa han 'Louice i 7B bad mig hälsa till dig' och egentligen ska det vara Lovisa så alla börjar gapflabba och jag blir tomatröd i ansiktet och alla skrattar åt mig och ropar tomat.
Fyfan va jag skämdes, men hon ska få hämd mohaha!
Så idag har typ flera i klassen hållt på och sagt på lektioner och raster typ 'Du alexandra, lovisa i 7b hälsar förresten!' och massa sånt..
Om du läser detta lovisa så ska du veta att du kommer skämma ut dig så mycket efter jullovet för då vet jag hur jag ska få min hämnd haha!
image description

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahahahhahahahahhahahhah

2012-02-10 @ 09:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0