Aldrig hänt innan

Haha förut när jag precis hade gått ur duschen knackade nathalie på och sa att jag kunde komma upp och ta en kanelbulle om jag ville för dom va klara.
Men jag va inte så sugen så när mamma kom ner och sa samma sak så sa jag att jag inte ville ha någon.
När jag är klar hör jag pappa ropa däruppe med Nathalie och mamma som frågar igen om jag vill ha en kanelbulle!
Då sa jag till dom att jag är inte sugen på en och att jag tar en imon, men istället för att släppa det så börjar dom tjata och nästan tvingar mig att ta en haha!
Och pappa vet att jag är svag för ett stort kallt glas mjölk så han sa att han hade hällt upp det och tagit fram en varm bulle så då kände jag mig nästan tvingad att gå upp.
Det har nog aldrig hänt i hela mitt liv att jag har blivit tvingad av dom att ta något onyttigt på kvällen precis innan jag ska gå och lägga mig..
Aja den va iallafall jätte god, men nu ska jag sova så godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0