A big fight

Ja som sagt igår va jag ju tvungen att äta en semla eftersom jag inte kan äta den idag.
Och det är för att jag ska ha sockerföbud från och med idag till 7 Juli, har ju haft godis förbud i en och en halv månad nu.
Men jag tyckte inte att ha godis förbud va en så stor 'kamp' eftersom jag fortfarande fick äta fika och sånt, så jag tänkte att jag skulle ha sockerförbud istället!
Kommer bli sjukt svårt att hålla det den första månaden på sommarlovet, men aja kommer träna en del detta halvåret så att jag får en snygg kropp till beach 2012!
Haha har sett på massa bloggar att det är jätte många som taggar till beach 2012 och som typ ska träna massor och sånt för att få drömkroppen!
Så det kör jag också på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar du också till sommaren?

2012-02-23 @ 19:56:02
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0