Mumsifillibaba

Hoola!
Har gjort mig iordning och så nuu.
Sitter och käkar knäckamacka med ost, muums!
Chattar också med wilma fast hon är sjukt seg på att svara.
Imon ska jag troligtvis upp halv 9 för klockan 9 ska jag på yoga med klara och sen blir de shopping i kungsmässan!
Behöver köpa 2 par tajta långa träningsbyxor, 2 par träningsshorts, höst toppar, en sport bh och en vanlig bh, så jag ska ta mammas Visa för hon hade inte tatt ut pengar.
Hihi är så himla cool, ska shoppa med mammas kort imon!
Nä men sen vid typ 2-3 så ska jag ut till donsö och träna fotboll.
Eller det kanske blir tidigare, beroende på om jag tar med mig fotbollsgrejerna till kungsmässan eller om jag åker hem i mellan.
Detta blir nog sista inlägget för idag, gonatt allihopa!



//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0