Home

Yoo!
Asså jag vet att jag inte bloggar lika mycket som förut men det är lite svårt nu med skolan och allt!
Jag bloggar så ofta jag kan, men om ni tycker att jag bloggar om tråkiga saker kommentera då vad ni vill att jag ska blogga om istället!
Jag vet ju lixom inte vad alla vill läsa om så jag skriver bara om vad jag har gjort under dan.
Aja men nu sitter jag vid köksbordet och ska nog äta mellis snart.
Filippa skulle göra nåt annat under dan så vi skulle träffas lite senare.
Idag var det helt okej i skolan, typ som vanligt.
Fast vi hade bara tre lektioner, hemkunskap, matte och svenska så det va rätt så gött!
I morse va de ju typ 6 plus grader bara, helt sjukt att det redan är så kallt på morgonen!
Fick ta på mig vantar för att inte frysa haha.
Ska fixa mellis nu men jag bloggar senare, sees!



//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0