Hemma!

Tjoo bree!
Kom hem för en liten stund sen och har precis ätit smoothie.
Idag måste jag hinna plugga innan jag drar till gymmet, sticker dit själv för typ ingen kunde men det gör inget!
Är inte en sån som måste vara med en kompis för att träna, även om det är mycket roligare!
Ska försöka bli bättre med dagens outfit, typ ta en bild med kameran när jag har gjort mig iordning och sen lägga upp den när jag kommer hem.
Känner att jag aldrig orkar vara med kompis efter skolan nu för tiden, all min tid går åt till träning och skolan.
Fast jag är ju med kompisar hela tiden på helgerna men aja, det kanske blir så när man börjar 8an och måste plugga mer!
Ska börja plugga teknik nu för jag fattar inte ett piss.
Bloggar när jag är klar, sees!



//Alle

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du fina :-D Jag håller i en tävling i samarbete med blogg.se där DU KAN VINNA BILJETTER TILL BRITNEY SPEARS konsert eller vinna hennes nya parfym!! Hur underbart vore inte det??



Vem som helt kan delta och det är lätt som en plätt! Jag är glad för varenda deltagre så du är hjärtligt välkommen. Här är en direktlänk till tävlingen: http://malinlima.blogg.se/2011/september/britney-spears-tavling.html#comment



Ju fler som tävlar desto större chans har du att vinna! (hur konstigt de än låter) så sprid tävlingen nu och lycka till!!! en stor kram från malinlima ♥

2011-09-26 @ 15:19:07
Postat av: LINDSHE -svart bälte i shopping!-

Hejsan! E du tävlingssugen? :)

http://lindshe.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-en-goodiebag-fran-kalaspinglan.html#comment

...Om inte, kan du alltid vinna den åt någon annan du tycker extra mycket om ;)



Höstiga kramar // Lindshe

2011-09-26 @ 16:29:51
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0