05.51

Haajj!
Har precis kommit hem från en jätte rolig tjej middag, tack beda och augusta!
Först så åt vi och körde snottra, sen fick man dekorera sina egna muffinsar!
Det fanns typ metallströssel och massa andra coola, det va rätt så skoj!
Sen typ satte vi på en film som några kollade på, fast vi andra gick en promenad runt donsö och typ snackade.
Innan jag och Lisa stack dit så typ gjorde vi iordning oss, och så hade jag lite kläder med mig som jag hade rensat ut så mathilda kom och så plockade dom ut det dom ville ha.
Nu ligger jag på madrass i jonis rum, han typ snackar med några på skype och spelar wow.
Det enda dataspelet som är roligt som dom spelar är Css, fast det spelar dom inte så ofta..
Ska nog lägga mig när som helst för jag börjar bli lite trött.
Bloggar imon, goonatt!



Lätt dom coolaste kusinerna!

//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0