Söndag!

Tjaa!
Har precis ätit middag nu, kom hem för typ 2 timmar sen.
Mobilen dog påvägen hem för jag hade typ 20% när vi åkte så jag kunde inte blogga då.
Vet att det har vart sjukt dålig uppdatering den här helgen men jag ska försöka få appen att funka igen!
Nu sitter jag och kollar på tv, är sjukt trött så jag ska slappa resten av kvällen.
Vi hade ju så mycket prov och inlämningar den här veckan så vi har inte fått några läxor, så det är rätt så skönt att jag slipper plugga idag!
Nu börjar gossip girl så jag ska lägga ifrån mig datan, bloggar sen sees!
image description

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Hej! <3

Nu är det dags att bli nyttig eller hur ;) ? Kuligt att du är med och tävlar om en egendesignad müsli!

Lycka till!



Pusspuss/ Lindshe

2011-10-09 @ 18:14:01
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0