Snart helg!

Snart är det ääntligen helg!
Den här veckan har verkligen gått galet fort!
Nu har jag iallafall tvättat håret och duschat, så jag är fräsch till imon.
Juste klara ringde förut och berättade att dom från GP hade ringt henne, för vi hade ringt dom och frågat om dom ville skriva en artikel om vårt projekt i siencen.
Och dom sa att dom ville göra det, så nästa vecka ska vi va med i GP!!!!
Så coolt ändå, och vi ska ringa GT, kungsbackaposten och hallandstidningen också!
Ibland kan skolan faktiskt vara bra!
Ska gå och lägga mig nu, naattii!


Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det. Ivf 2012! <3

Hej hej, hoppas allt är bra? :).



Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om Personlig almanacka, valfritt plagg från Miss Lia, Eyelash serum, underkläder från Abecita, m.m! Tävlingarna hittar du i menyn samt i fliken Pågående Tävlingar.



Har nya tävlingar varje vecka nu fram till Jul, så passa på att vara med!



Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :)



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt!



Ha det gott,

Kram Nathalié

2011-10-21 @ 14:35:36
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0