Powerwalk!

Tjoo!
Powerwalkade som sagt med Clara vid typ 7, vi typ snackade och så rätt så mysigt.
Men när precis innan när vi skulle gå igenom skogen så körde en bil förbi oss och typ stannade framför 'ingången' till skogen och sänkte ljuset på billjuset.
Den stod där i typ 2 minuter och jag o Clara fick typ panik så vi sprang till ett litet elhus och gömde oss i typ 5 minuter, men så stod bilen fortfarande kvar så vi sprang till muggebiggen!
Det va skit läskigt verkligen!
Iallafall sen fortsatte vi promenera till mig och sen satte vi oss i min soffa med en liten skål godis och fortsatte snacka.
Hon gick vid typ 8 eller nåt.
Ska iallafall lägga mig nu, bloggar mer imon goonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0