Faakta!

DIG:

1. Hur lång är du ?

1,61....

2. Vad vill du bli när du bli stor?

Advokat!

3. Vad pluggar du ?

I skolan

4. Har du långt hår ?

Asså jag tycker inte att jag har överdrivet långt hår men alla säger att jag har sjukt långt hår men jag vet inte..

5. Vilken hårfärg har du ?

Blont!

6. Sminkar du dig ?

Japp, mascara only!

7. Har du haft sex senaste månaden?

Kanske kanske inte..? haha nä det har jag inte

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?

Mörkblå och lila

9. Har du kysst någon idag ?

Nejj


FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ?

Juppii

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?

Båda är lika bra!

3. Hur många syskon har du ?
Ett, en lillasyster

4. Vad är det senaste du sa till din mamma?

Nej jag behöver ingen hjälp, det är lungt

5. Hur många ställen har du bott på ?

Två tror jag?

6. Vem i din familj är äldst?

Farfar

7. Vilken familjemedlem är snällast?

Alla är ju typ lika snälla, men min tvillingmoster eller min mormor är nog snällast

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
Jag bakade med min lillasyster för inte så längesen och innan det så shoppade jag med henne för typ nån månad sen

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ?

För några timmar sen

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?

Hos wilma!

3. Har du kysst nån kompis ?

Aa en del av mina killkompisar..

4. Har du varit tillsammans med någon i din egna ålder ?

Mm har typ bara vart ihop med sånna i min ålder förutom två stycken

5. Vem har du varit kompis med längst ?

Clara

6. Vem känner dig bäst?

Clara, Klara, Filippa eller Elin

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du

gjorde det ?

Nej, eller det beror på vem som jag ska säga det till för vissa kan ta sånt och vissa inte

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?

Inga jag är med nu nej

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ?

Vågar gör jag om jag är riktigt arg eller irriterad på dom

2. Klä dig annorlunda ?

Aa fast jag vill inte göra det

3. Vara dig själv ?

Haha aa det är jag ju hela tiden typ?

4. Visa dig i bikini/badbyxor ?

Japp

5. Pierca dig ?

Har redan gjort så ah!

7. Ha sex på offentlig plats ?

Asså om jag va full kanske men inte annars, lite pinsamt tycker jag om det kommer folk

8. Vara barnslig ?

Det är jag rätt så ofta, så ja

9. Äta småkryp ?

Haha neeej aldrig!


DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ?

Idag under idrotten och SET

2. När var du på semester senast ?
Utomlands så var det i höstas och i sverige så var det i somras i Kungshamn
3. Vilken färg är det på din tandborste ?

Vit, silver och orange

4. Är ditt hår tråkigt?
Nja det är ju lite lockigt men jag börjar tröttna på det så jag funderar på att klippa lugg men jag får se!
5. Vem såg dig naken senast ?

Nån av mina kompisar efter idrotten

6. Hur ofta duschar du?
Oftast varje dag, annars varannan
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ?
Halv 10 eller 10!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0