Dålig update

Nu har alla förutom Louice gått hem, men vi ska typ träffas lite senare under dan allihopa.
Iallafall inatt sov Linda, Louice, Alva och Josse hos mig, fast först va vi hos mig och alla lånade kläder av mig så mitt rum är en katastrof nu och Ario på kvällen med Filippa, Lisa, Lovisa och Emma också!
Det va helt okej där, men vi gick vid typ 11 för det blev lite kaos.
Sen stack vi alla hem till mig förutom Emma, Filippa och Lisa.
Vi hade de as mysigt här och dansade och blev lite craazy!
Men innan under dan va jag på kungsmässan med Louice, Lovisa, Alva och Lisa så då köpte jag en present till Wilma och en till Elin!
Nu ligger jag och Louice på Josses madrass och slappar.
Är så fucking trött, the bitches väckte mig halv 11....
Aja bloggar sen, ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0